Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2013 17:00 - Речник на средностатистическия софиянец
Автор: nikolaiivanov Категория: Забавление   
Прочетен: 834 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - О! = - Добър ден! 

- Аре! = - Довиждане! 

- Опа! = - Извинете, че ви настъпих. 

- Охоо! = - Много си красива без дрехи! 

- А? = - Би ли повторил, че не те разбрах... 

- Ааа. = - Ясно, разбрах те. 

- Къде си бе, копеле?/Къде ходиш бе, да те еба? = - Здравей приятелю, как си? 

- Мотам се насам натам.../Нагоре, надолу... = - Добре съм, благодаря че попита. 

- Аре бе, пумияр/Аре ма, овцо! = - Хайде де, докога ще те чакам... 

- Я деба! / Еба си мамата! / Я глей! = - Много интересно! 

- Чуеш ли бе, пендел? = - Слушай ме внимателно! 

- Глух ли си бе, копеле? = - Нали ти казах да ме слушаш? 

- Духай бе, педал! = - Остави ме на мира! / Гледай си работата! 

- Ти си ебати путката, сериозно говора! = - Много си хубава (за жена)! - На теб не може да се разчита (за мъж)! 

- Ей, копеленце недоклатено! = - Внимавай, ще те бия! 

- Немам кинти... = - Няма да излизам днес. 

- Хуя ми фърчи! / Рипа ми гъзо! = - През онази работа ми е... 

- Ебало си е майката, ей! = - Положението е много лошо. 

- Алоо, кво правиш ма, курво заспала? = - Кой ти е дал книжка? 

- Джам = Амфетамини. 

- Аре на кафе. = - Хайде да ходим в кръчмата. 

- Аре в градинката. = - Хайде да ходим да се напием на открито. 

- Изчезвай бе, боклук! = - Няма ли да си ходиш? 

- Айдее! = - Сега вече я втасахме. 

- Браво бе, копеле! / Виде ли го тоа? / Абе, ей, дебил смотан! = - Много си зле, видя ли какво направи? 

- Ебати тъпото копеле! = - Много си глупав! 

- Курви-и-и-и-и! Ставайте баща ви е пиян! = - Ох, как се напих... 

- Ебати мутанта! = - Този е много висок. 

- Е са, да изгърмим една липа и идвам! = - Изпушвам си тревата, и ще дойда.

и пр. и пр... 

- Къде си (бе)? Къде си(бе)? - Здравей! 

- Къде си (бе)? Как си? Къде си? - Здравей, как си?"


Един мъж отишъл при проститутка. Изкарали веднъж, и не щеш ли, на проститутката много й харесало, и помолила да го направят още веднъж, безплатно. Мъжът казал:
- Добре, но трябва да подремна 10-15 минути, а ти през това време да ми го държиш с две ръце.
Поспал той, тя му го държала с две ръце, и като се събудил, почнал пак. На жената толкова й харесало, че казала:
- Хайде още веднъж, аз ще ти платя ако трябва.
- Добре - казал мъжът - само да подремна 10-15 минути, но ти го дръж с две ръце.
След третия път проститутката била напълно доволна, и попитала:
- Добре, много те бива, но моля ти се, кажи ми какъв е тоя номер с двете ръце?
- Ами няма никакъв номер, ама миналия път една твоя колежка не го държа и ми открадна портфейла.



Стар войвода, участник в няколко войни, лежи на смъртния си одър. Казва на близките си:
- Доведете Пешо.
- Кой Пешо, тате? - пита дъщеря му.
- Пешо, партийния секретар.
- Тате, ти не говориш с Пешо от 09.09.1944 г.
- Доведете го! - нарежда войводата със сетни сили.
Няма как, отива си човека, трябва да изпълнят желанието му. Водят Пешо.
- Кажи, бай Георги, какво да направя за теб?
- Искам да ме приемеш в партията.
- Браво, байно, толкова години трябваха, но ти дойде акъла! Ха, заповядай партийния билет и да ти е честито!
- А такааа - казва войводата - след 10 минути един комунист по-малко...



Тагове:   смях,   вицове,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikolaiivanov
Категория: Забавление
Прочетен: 29960
Постинги: 15
Коментари: 0
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930