Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2013 09:56 - Нов служител започва работа в офис. Първи ден
Автор: nikolaiivanov Категория: Забавление   
Прочетен: 760 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 28.02.2013 09:58


Лети си Карлсон над Червения площад

Лети си Карлсон над Червения площад, уморил се, приседнал на перваза на прозореца на Брежнев:
- Добрутро, Леонид Илич! 
Брежнев повдигнал глава и направил изненадана физономия. 
- Това съм аз, Карлсон. 
- Хмм, хмм, - още повече се чуди Брежнев. 
- Мен всички ме познават, даже и децата, за мен са написани много книги! 
- Хм, да - а, да - а, а къде е вашият другар Енгелсон?


Нов служител започва работа в офис.

Първи ден. След половин час новият отива при стар служител и пита: 
- Ще ми помогнеш ли? С кого мога да поговоря за повишаване на заплатата? 

Минавайки на червен светофар

 Минавайки на червен светофар, колата на Бойко Борисов се блъснала в колата на Цветанов, който пък от своя страна карал в лентата за насрещно движение.

Виновник за катастрофата е предходното правителство, защото не е направила България с ляво движение като в Англия

 

 

Катаджия спира кола.

 Катаджия спира кола. Започва да проверява всичко - книжка, талон, гражданска отговорност, аптечка, пожарогасител и т. н. 

Шофьорът не издържал и попитал:
- Нещо да нямам? 
- Съвест нямаш!

 

 

Учителката казала

 Учителката казала:
- Аз пях, ти пееше, той пееше... Хайде Иванчо, ако Марийка пееше ти какво щеше да кажеш? 
- Стига пя! - отговорил Иванчо.

 



Тагове:   смях,   вицове,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikolaiivanov
Категория: Забавление
Прочетен: 29972
Постинги: 15
Коментари: 0
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930